یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
اقامه نماز عید سعید فطر در اهواز به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد

امام جمعه اهواز با بیان این که یقه چاک زدن های آمریکا و استکبار جهانی ناشی از دلسوزی برای حقوق بشر نیست، گفت: سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۷۰۰ زن در آمریکا کشته شدند و اگر در عربستان زنان را تکه تکه کنند، اعتراضی نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: در زمان کنونی معاشرت با خانواده باید همراه با آرامش باشد.

وی با بیان این‌که مهم ترین راهبرد در نظام مقدس اسلامی تأمین امنیت است، ادامه داد: اگر امنیت نباشد، زن و بچه ما نمی توانند به راحتی پای خود را از خانه بیرون بگذارند. آمریکا مدام ذهن مخاطب خود را قانع می کند که باید جاسوسان خود را به سراسر دنیا بفرستد تا امنیت تأمین شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که آمریکا مبالغ گزافی را هزینه می کند تا حضور خود در منطقه را توجیه کند، گفت: نوک هجمه های استکبار جهانی به ویژه آمریکا در منطقه ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: کارگردانان و سلبریتی های داخلی چه مقدار به مقوله امنیت ایران اسلامی پرداخته اند اما می بینیم برخی از آنها دغدغه شان چند تار مو می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با محکوم کردن حادثه تروریستی در شیراز گفت: برای کشتار مردم بیگناه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) سکوت می کنند، اما برای فوت یک دختر بدون هیچگونه تحقیق، کشور را به آشوب می کشند.

وی با بیان این‌که یقه چاک زدن های آمریکا و استکبار جهانی ناشی از دلسوزی برای حقوق بشر نیست، ادامه داد: سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۷۰۰ زن در آمریکا کشته شدند و اگر در عربستان زنان را تکه تکه کنند، اعتراضی نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد درخصوص آثار بی بند و باری در جامعه گفت: فروپاشی خانواده، افزایش طلاق و فرزندان نامشروع، آسیب های اقتصادی از مهم ترین آثار این ناهنجاری ها می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha